1. KRITIKA, TESTUA, HITZA, IDAZKETA, KONTAKIZUNA
MIKEL ONANDIA, IVÁN DE LA NUEZ
2 - IRUDIKETA HIBRIDOAK, BESTE EUSKARRI ETA ERAGIN-TRUKE BATZUK. LEKUALDATZEKO ESTRATEGIAK PRAKTIKA ARTISTIKO GARAIKIDEETAN / GARAIKIDEETATIK ( GARAIKIDEETARAKO)
EDURNE GONZÁLEZ, ROSA CASADO
Artearen modu, formatu eta euskarri tradizionalei lotutako konbentzionalismo batzuk desprogramatzeko denbora-espazio teoriko-praktiko gisa proposatzen da. Hainbat lan-prozesu bateratu eta aztertzetik abiatuta, batera sakonduko dugu orainarekin egin beharreko lana birpentsatzeko aukera ematen duten zirrikitu ez-arauemaileetan, proposamen bakoitzak eskatzen duen berezitasunaren berri emango duten ikuspegiak aztertzeko, lan-prozesu bakoitzerako tresna espezifikoak garatzera bideratuta. Ekintza bakoitza erakunde artistikoa esfera publikora hedatzeko gai den potentzia kritikotzat jotzeko helburuarekin.
3 -ELKARREKIN EGOTEKO ARTEA: ELKARTZEA ETA PUBLIKOA IZATEA GAUR (ONLINE)
APITROPIK, FRAN QUIROGA
4 - COPY THIS MUSEUM!!! APROPIAZIOA ETA BIRNAHASKETA COPYRIGHTAREN AROAN
NATXO RODRIGUEZ, FITO RODRIGUEZ
5 - KURADORETZAKO PRAKTIKA ETA PENTSAMENDU GARAIKIDEAK
BEA ESPEJO, BULEGOA Z/B
6 - KUDEAKETA KRITIKOA / ARTS MANAGEMENT
FERNANDO PÉREZ, ARANTZA LAUZIRIKA, CARLES ANGEL SAURÍ
8 - IRAGANKORRAREN ARTXIBOAK
ISABEL DE NAVERÁN, USOA FULLAONDO
ZEHARKAKO 1. LERROA // RED
MARÍA MUR-CONSONNI, GORKA RODRÍGUEZ-URBANBAT, IDOIA ZABALETA, OSCAR GÓMEZ MATA, LAURA VALLÉS, LOREA ALFARO, BEGO VICARIO, ENRIKE HURTADO, IXIAR ROZAS.
Honako gai hauek jorratuko dira, besteak beste: argitalpen-lana kultura-ekoizpenean, hirigintza parte-hartzailea, komisarioaren/kuradorearen lana, praktika eszenikoa, praktika kuratorialaren eta argitalpenaren arteko lotura, objektuak eskulturarako gai gisa aztertzea, eta sorkuntza esperimentalen finantziazioa, ekoizpena eta banaketa.
ZEHARKAKO 2. LERROA // LABORATEGIA
MARÍA PTQK, IKER FIDALGO
Gero eta gehiagotan gertatzen da praktika artistiko eta kultural garaikidea ezin dela bereizi tresna diskurtsiboen esparrutik. Hala artearen arloan ibilbide profesionala garatzeko, nola kuradoretza-lanak edo proiektuen koordinazio-lanak egiteko, idatzizko eta ahozko adierazpen-maila handia behar da, bai eta argudiatzeko trebetasunak eta gogoeta kritikoa, ikerketa eta etengabeko ikaskuntza lantzeko gaitasuna ere.
Zeharkako ildo honetan, premia horiei heldu nahi zaie mota desberdinetako metodologiak bateratuz. Helburua da idazketarako eta ahozko adierazpenerako teknika zehatzak eskuratzea eta, orobat, gaitasunak garatzea pentsamendu sortzailerako, kontzeptualizaziorako, pertsonen arteko konfiantzarako eta entzute aktiborako.
ZEHARKAKO 3. LERROA // PROFESIONALIZAZIOA
RAKEL ESPARZA, AITZIBER ATORRASAGASTI, AIMAR ARRIOLA, CRISTINA BOLLADA, ALASNE MARTÍN, ITZIAR IJALBA, BÁRBARA EPALZA, JOL GISASOLA, MARINA URRUTIKOETXEA, JORGE LANDA, SONIA DEL VAL, SONIA MARCOS.
Azkuna Zentroa – Alhondiga Bilbaoren kasu praktikoak ezagutzeko eta jorratzeko gunea. Bertan, sakon aztertuko da proiektu kulturalak edo artistikoak garatzeko beharrezkoa den lurpeko lana, hain agerikoa ez dena. Alderdi hauek jorratuko dira:
LÍNEA TRANSVERSAL 4 / AUZOLANA
IÑAKI IMAZ, ARANTXA PEREDA, JUAN PABLO ORDÚÑEZ/MAWATRES, ANDREA ESTANKONA
Auzolana kultura-kudeaketaren hiru ildo paralelo eta osagarri jorratzeko gunea da: Ikertzeko metodologia, Kontrastea (tutoretza/mentoringa) eta Kasu-azterketak.
MASTER-AMAIERAKO LANA: Master-amaierako lana lotuta egon daiteke Auzolanen proiektuarekin.
UPV/EHUko irakasleek zuzenduko dute: